Saturday 23 June 2012

aduh sayangg

Pada suatu petang,  suasana yang amat nyaman menyegarkan semangatku.. cuaca yang berangin  menerbangkan semua masalah. masalah tu yang mengindahkan persekitaran. kalau tak, mesti hidup kita tak berapa nak menarik kan. kita harus nikmati nikmat hidup yang kita harungi. buat je apa yang kita rasa nak buat. kalau dah kahwin, tentu dan pasti dah tak dapat nak lakukan dengan jayanya.. hmmm. kawin eh? cehhhh.. kawin beb. bukan kawan tu. ilekk r. time muda remaja ni la buru keseronoka itu.


 tapi, jangan too gelojoh la kan. beringat la nak enjoy pon. kan. harusla. he he. well, tadi aku rasa surunuk bangat kerana dapat kejar sedas memori ngan mereka-mereka ini. inilah antara beberapa das memori yang berjaya dirakam. 



















 ha ni ilah la ambik gambar.. fuh! 



 ha tengok.. siapa suruh kunci. kan dah kena rungkas tu.. hambik kau




 Hanya Tuhan saja yang tahu seronok lah makan yam tom tom..perghhh



betapa malas nya ku nak hurai 1 per 1 gambar yang ada... ini adalah disebabkan oleh rasa mengantuk yang amat sangat kerana menunggu 24 das memori ini untuk dimuat turukan.. kui3.. bestnya tidoq. yahooo.. lenguh kaki bro. ha, lagi 2 gambar. lupa deh nak masukkan. hi hi







wow! gilak ar.. mana tak chubby bro.. makan macam ni sekali. oh tidakkk.. tapi, sedapppp.. perghhh.. disebabkan itu, resepi yamtom yang ada kat cafe boleh kalah r kalau lawan ngan yamton yang dimaking oleh kitak semua kan. fuh!! terbaikk..

No comments:

Post a Comment