Friday 25 May 2012

Baru Aku Perasan

Ya Allah, sudah lama benar aku tidak meluangkan masa  untuk menaip di sini. wah!! Hebat kau Ta. Entah la. Mood rajin untuk menaip kurang semenjak per tiga menjak ni. Adakah aku sibuk tentang urusan duniawi? iskh3. Tak adalah sampai macam tu sekali. Kann. Tapi, apa yang membuatkan aku rasa seronok ni,, hmmmm of kos la kerana salah satu final exam aku dah habis. ya be da be duuu.. Lepas satu beban bergelar pelajar. Aku rasa yang ni sukar sikit kerana aku harus berkeseorangan. Atas pentas pulak tu. Bukan kat pentas IB pun, thee thee theee. Cuma Panggung Percubaan, PKSASS UPM je kot. Lepas habis tu, Fuhhhhhh!! Lega yang teramat. Allhamdulillah semuanya selamat. Dah la aku punya first performance. Habis tu, apalagi. Cari kerja dan kacau orang la. kiki. Selesai sudah untuk klimaks bagi minor yang aku ambil iaitu minor persembahan solo.

Tapi, aku sedih. Tak lama lagi akan tinggalkan zaman ni. Zaman yang mana aku bergelar mahasisiwa. Banyak kenangan indah, manis, sweet, nakal, sour, berdual, kasih-sayang, persahabatan, keikhlasan, pengorbanan, bekerjasama, bantu membantu, bergelak ketawa and so on. Panjang kata, aku tak akan lupa lah kisah aku di sini. Perghhh! Apa yang aku dok melalut ni. Ingat nak buat monolog ke bro.. kah3. Maafkan saya. Oh ya, baru  ku teringat. Aku nak letak gambar ni tanda aku berani dan tak malu-malu sangat. kih3.. Yang lain tak sempat nak ambik gambar..kah8










No comments:

Post a Comment