Friday 21 October 2011

Take & Eat

Di suatu tengahari yang tak berapa panas, selepas masa dua jam tepat kuliah berakhir, aku dan temanku pun pulang. (eh, nanti-nanti. Dimana klimaksnya kan). Dalam perjalanan pulang, kawanku ternampak sesuatu. aku berdebar sudah. arghhh..Dimana-dimana.. temanku menggamitku agar berpaling ke arah tersebut. apalagi, dengan sepantas lompatan belalang aku terus zapp berpaling ke arahnya.
        Nah! hujung jarinya yang tak berapa nak runcing(runcing lagi jari roomatenya) itu menghala ke arah pagar buatan manusia itu.Apalagi, aku tengok matanya yang sempat lagi dibentuk dengan maskara Avon itu dah pun penuh dengan duri-duri. hmm aku dah agak dah.
        Apalagi..Serangggg..eh2, aku pulak yang terover excited. sedang pada itu, 'supir kami' menunggu kami dalam JJA..haaha..(gurau je ea) sudah bersiap siaga membuka hujung bonetnya. nak mudahkan urusan la tu. manakala, aku dan temanku itu berjaya menangkap dan membawa pulang hadiah yang lumayan. Yahooo.. jarang kita boleh tangkap secara langsung ye.
        Dengan sepantas lompatan belalang pula, kami berlari ke arah JJA dengan hasil lumayan tersebut. Yeaahh. Akhirnya, plan yang tak dirancang itu pun berjaya. siap ada yang kecil dan besar lagi. yang kecil untuk Ada.. hihi. ni serba sedikit gambaran visual cerita ini..

                                               
                       sape-sape ntah.. yang ni baik banyak. tak tunjuk muka banyak..kah3

                               Nah!! inilah die..si Oppet yang berjurus..kah123456789

No comments:

Post a Comment